Cart 0
you can call me monster!.png

You Can Call Me Monster!

RM 20.80 RM 26.00


NUR HASNUL HISHAM – Seorang duda, baru kematian isteri. Menyalahkan dirinya sendiri atas kematian isteri dan anak mereka. Larut dalam kesedihan dan penyesalan hingga berniat mahu membunuh diri.

 

NAJLA ATIKAH - Kelihatan seperti gadis biasa tetapi dia seorang luar biasa kerana mampu melihat apa yang orang lain tidak boleh nampak. Dia digelar monster kerana suka menjerit dan menengking tanpa sebab. Tiada kawan lain melainkan SUFIAN dengan HANA. 

 

“Adoi... Sakitlah. Kenapa kau jentik telinga aku.” - HASNUL

 

“Aku jentik hantu yang bergantung kat telinga kau tu.” - ATIKAH

 

Pertemuan pertama HASNUL dan ATIKAH, bukanlah sesuatu yang indah untuk dikenang. Atikah ternampak ‘hantu’ yang menyamar sebagai  SOFEA, menghasut lelaki itu untuk membunuh diri. PUAN AIDA, ibu Hasnul merayu Atikah agar menyelamatkan anaknya.

 

“Tak ada perempuan lain ke, ma? Tengoklah pakaian dia ni. Macam ni nak jadi isteri?” - HASNUL

 

“Kau tak nak?Aku seratus kali tak inginlah! Aku pun tau nak cari lelaki syurga buat khalifah. Bukan lelaki neraka macam kau.” - ATIKAH

 

Dan mereka berdua terikat dalam sebuah perkahwinan paksa rela. Misi Atikah hanyalah memulihkan Hasnul dan membuatkan lelaki itu kembali normal seperti dahulu. Namun, soal hati bukan sesuatu yang mudah. Bila melibatkan perasaan, pasti ada hati yang terluka dan dilukai.

 

Kemunculan SARINA, adik kepada arwah Sofea yang membawa wasiat agar dia berkahwin dengan Hasnul, membuatkan segalanya bertambah rumit.

 

Siapakah pilihan Hasnul? Bagaimana pengakhiran rumah tangga dia dengan Atikah? Berjayakah Atikah dalam misinya memulihkan Hasnul? Apa pula rahsia yang Puan Aida simpan?