Cart 0
04.png

Kalau Betul Sayang

RM 18.40 RM 23.00


“Terima kasih, abang...” Zara hembus nafas lega. Macam baru saja terlepas daripada tuduhan membunuh.

“Hurm, lain kali kau nak pergi mana-mana kau bawa benda alah tu. Faham? Tak adalah menyusahkan orang dengan masalah period kau tu,” omel Saif, pakej jelingan tak puas hati.

“Manalah Zara tahu nak jadi macam ni. Tahu-tahu aje dah terperiod. Ikut tarikhnya minggu depan. Abang tak payahlah buat muka macam tu. Ikhlas ke tak tolong Zara?” Zara muncungkan bibir.

Terasa kut bila Saif buat muka ketat. Dia bukannya sengaja pun. Dan, kalau boleh dia tak nak susahkan Saif. Tapi, dia rasa cuma Saif saja yang boleh menolong. Memanglah ramai kawan-kawan yang dia ada, tapi entahlah! Saif juga yang dia cari selepas sepuluh minit berkurung di dalam tandas.

“Bukan masalah ikhlas ke tidak, senget! Kau tahu tak tadi semua orang pandang aku macam aku ni datang dari Planet Marikh. Dengan baju macam ni... Beli pad pulak.” Saif kemam bibir.