Cart 0
1488051256_1921510_z

Cerita Seram

RM 14.40 RM 18.00


Buku power #CeritaSeram ni korang kena beli. Takde alasan.  – @mujahidmokhtar

Tengah baca buku kau. Semalam duduk hotel Batam sengsorang. Stop baca. Takutttt! – @tokrimau

Buku ni aku baru baca sikit tp dia punya seram sampai rasa ada setan kat sebelah. – @AbgAdnan

Seram jugak nak tido bila baca #CeritaSeram malam2. – Hidayah Ariff (Facebook)

Aku baca Bismillah terbakar buku tu Jarr. – @syahirwahid

“Aku harap buku ini akan “keramat hidup” seperti buku-buku Tamar Jalis dan Tok Awang Ngah.  Ingat, mulakan dengan Bismillah. Kalau memandu malam-malam dan ada orang tahan, jangan berhenti sebab itu mungkin perompak, bukannya hantu. Manusia sekarang lebih hantu daripada hantu itu sendiri sebenarnya.” – Tok Awang Mut