Cart 0
1488054209_2563834_z

Cerita Cinta Kita

RM 14.40 RM 18.00


Cerita Cinta Kita... Paling Oh-Sem!
memang oh-sem pun!!!

+ + + + + + + + + +

“Tan Sri... ada orang cari.” Mak muncul semula.
“Siapa Mar?”
“Encik Kaer, Tan Sri.”
Sekali lagi.... aku tersedak. Mujur tak minum. 
“Just on time. Ingatkan tak sempat datang. Jay, pergi jemput Kaer dan ajak makan sekali.”
Aku terus akur dengan arahan Pak Tan. Perlahan kaki melangkah ke pintu keluar. Dalam hati tertanya-tanya... apa hal pula Encik Kaer datang pagi-pagi ke rumah aku ni? Apa plan dia dengan Pak Tan ni? Haihhhh plan pun tak nak cakap dekat aku. Buat aku terperanjat saja. Masalahnya nak menepis pandangan tajam Abang Arief bak tertusuk sembilu tu, dah satu hal. Confirmlah mesti banyak soalan dia nak tanya. 
“Apa Encik Kaer buat kat sini?”
“Jemput girlfriend pergi kerjalah.”
Pengsan!